Je ne suis pas pessimiste, c'est ma réalité.
allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

torsdag 7 juli 2011

Ride my wild heart ~

Stod just och velade i säkert en kvart om jag skulle våga ta en ballerinakaka eller inte. Kom fram till att jag inte vågade. Tog ett glas vatten istället, eftersom jag redan blivit itvingad frukost idag. Vaknade hemma hos pojkvännen och hans mor och syster tyckte att jag såg så blev ut och de fick mig att äta både en smörgås och ett knäckebröd.

De ringde idag. Inte ett som de sade, utan klockan elva. Jag tror att det var bra att de gjorde det, annars hade jag nog aldrig vågat svara. Hon frågade en massa frågor; om min relation till mat, min vikt och längd, min situation hemma osv. De kommer skicka en kallelse hem till mig den här veckan, sedan skall jag få komma på ett bedömningssamtal där vi skall lägga upp en behandlingsplan och sedan skall jag påbörja behandlingen.

The world is spinning too fast och jag har förlorar all kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar